Post by newstebolgcotla on Feb 18, 2022 2:29:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke mønter ▞▞▞
▞▞▞ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes 2022 version ▞▞▞
Det er nok et af de bedste jet figjters-spil i Playstore, hvis ikke det bedste, men jeg har et vist problem med mit spil, når jeg deltager i en deathmatch eller holdkamp, går spillet ned, og jeg er nødt til at starte det for at spille det igen. Selv efter at have startet igen, går det stadig ned... plz fix dette, jeg er ikke i stand til at nyde spillet på grund af dette 😕.
I dette spil masser af fejl. er der på et højere niveau virker spillet ikke...pls løs det..
Kan ikke gendanne ID. Kan ikke spinde præmier for gaver. Buggy.
Den ene dag er du urørlig, dræber hele det andet hold af dig selv, den næste dag slår en A-10 min F-15 ud af himlen med 1 missil. Det virker som alle andre spil, det er sjovt i et stykke tid og så er det umuligt. Når du banker, skal du blive ved med at trække skærmen, fordi flyet holder op med at dreje.
Jeg nyder spillet, og jeg tror ikke, det er fuldt ud. Der er ingen FAQ eller Q & A vindue, jeg kan finde, og knappen "Support" gør intet. Jeg kan ikke finde betydningen af knappen "Udstyr" eller hvad de grå flyikoner på præmiehjulet betyder. Hvad er deres formål? Med præmiehjulet vil jeg se en annonce og dreje hjulet kun for at lande på et tilsyneladende ubrugeligt flybillede med et meningsløst tal. Er der nogen i styrehuset, der driver denne båd?
Tredje gang, jeg har installeret ace fighter inden for de sidste fire måneder, ret nemt at rangere grafikkens bedste omkring slutningen af historien
Fantastisk grafik, kraftfulde våben, men du har brug for 15 millioner dollars for en fuldt udstyret F35, så bliv snurret og vind... Opdatering: jeg elsker dette spil
Faktisk er dette et femstjernet spil, men jeg har kun 3 stjerner, fordi der i dette spil skulle være nogle ændringer. De er 1. Våben bør leveres mere, når vi vinder i online multiplayer-spil. 2.Der bør være forskellige måder at kontrollere, fordi så mange kan være i stand til at spille dette spil. Også de er mere til at ændre, men først få ændret dette hovedproblem....
Slib slib slib og slib noget mere. Når du først kommer til "online" med bots, jamen jeg tror, det er alle bots, du skal slibe for flyene. Jeg er ved at slippe af med vildt på grund af det.
Rayman Adventures Petualangan ytuk
SCAM & jeg giver 1 stjerne på grund af grafik!!! Det er et fantastisk spil med fantastisk grafik, indtil du opdager, at du kun er 'The Champion', fordi du har kæmpet i BOTS indsat med navne indsamlet fra resultattavlen. VI HAR BEKRÆFTET MED VENNER OM OPTRÆDELSE I SPILLET, SELV NÅR DU ER OFFLINE...BOTS!!! Jeg anbefaler "ACE FORCE-Joint Combat". Pvp i realtid, og du kan endda chatte og planlægge med holdkammerater!
På hvert niveau i klassisk har du brug for et nyt fly. Det er ikke et problem, men prisen er så højere, og den eneste måde at få guld på er ved at se annoncer og spinde for at vente på dit held og noget guld. Det er fuldstændig skuffende. Dette er et spil, så du skal give flere niveauer og andre måder at spille guld på.
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes ઍક્શન ygt
Det eneste problem med dette spil er, at fly er for dyre, og indkomsten er meget lav. Dette problem er så irriterende og frustrerende, at jeg fik lyst til at smadre min telefon. Vejen til indkomst er at se tilføjelser, hvor jeg så 50 videoer, fik masser af udstyr ikke penge Det det tog mig 2 timer at tjene 100.000
Bedre forbedringer. AI-skalering skal løses. Absolut ikke Ace Combat
Fordele: Fantastisk spil, bred vifte af fly, singleplayer. Ulemper: Det er umuligt at redde spillet, Mission "Slå dem hårdt!" er lidt svært med fjender, der spammer missiler, og selvfølgelig: Slibning.
lukker spillet, når du forsøger at engagere fjender, affyre missiler osv. nogle gange. Blev også gentagne meget hurtigt. fantastisk grafik og spil, men ikke nok til at holde mig til at spille.
Installer ikke, før du har penge til at købe guld. For niveau 21 anbefaler udvikleren et bestemt jetfly, som er for dyrt at nå det til oplåsning, forventer ypu køb af guld. Alt dit guld, som du tjener fra mission, er spild ved køb af ammunition. Og når du får interesse for spillet, spiller udvikleren det spil for at tjene. . Jeg afinstallerede dette spil, så spild ikke tid i dette spil..
Let at spille, tager et stykke tid at få fly. Lvl 34 på overlevelse afføder sam-tårne i jorden, hvilket gør dem ikke i stand til at blive ramt.
Hvad er det for en kontrolmekanisme? Arcade er endnu mere realistisk.
Fornøjelig, sjov ---; Jeg kan godt lide de nye karrierescenarier i luftkampe, hvilket gør spillet meget mere udfordrende, sjovt og spændende. Godt gået 👍 fortsæt med det, efter min første vurdering af dette spil kan jeg ærligt sige, at det er blevet så meget bedre, jeg lider af PTSD angst og depression,ved at spille dette spil hjælper det mig så meget, jeg lærer nyt ting om spillet jo mere og mere jeg spiller det, Cockpit-tilstanden er genial!, jeg flyver nu med F35,
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes Action pdmw
Jeg kan godt lide spillet, da grafikken er wow, og den er meget sjov at spille. Det eneste tilbageslag er, at jeg kun kan spille operation eagle claw, men ikke de andre operationer. Spillet lukker ned, når jeg prøver at spille de andre handlinger.
Dejligt spil .Ingen tilføjelser ... vi har brug for ægte oplevelsestype som landing og start fra luftbasen og også .. hangarskib i flåde, hvis det tilføjes, vil det være rart.. Tak
Jeg kan godt lide spillet, men fiks nogle funktioner først. Som om jeg ikke er i stand til at genoprette mine gamle fremskridt. Jeg har restaureret, jeg ville, men det genoprettes ikke
Fed grafik. Hader dog kampkontrollen. Joystick-kontroller er modsat, hvad de burde være. Jeg vil op, når jeg trækker joysticket tilbage (tommel ned). Også dum kan du ikke loop eller tønde rulle. Opret venligst en mulighed for at vende joysticket.
Dette spil har været meget godt.. Men på det seneste er der meget hyppigt tab af forbindelse, når jeg spiller på holdkamp, selv når jeg er på den stærkeste WiFi-forbindelse... Skal løse dette.
Crasher, når jeg åbner, så jeg skal genåbne igen, har også brug for opdatering for flere fly, flyopgraderinger(krops), skins generelt fantastisk spiloplevelse
spillet er meget godt og fantastisk, men alle missioner er ens, spillet kunne være mere fascinerende, hvis missionen var anderledes og eventyrlig.
Spillet er fantastisk mand, men jeg ville foretrække, at du til enhver tid vælger den jet, du vil have, for ikke at købe dem alle
Jeg elsker dette spil. Grafikken er fremragende, betjeningen er glat og lydhør, tingene er ikke for dyre, så du kan opgradere ret nemt og blive i kampen. Jeg ville kun ønske der, hvor flere spil kan lide det. Hvis jeg skulle sige noget dårligt om det, tror jeg det ville være, jeg ville ønske, at de havde flere valg af jetfly og våben, der er meget i den virkelige verden at vælge imellem, jeg ville ønske, at de havde en kampagne med en historie, du kunne spil og til sidst OFFLINE SPIL ikke alle har internet hele tiden
🥵🥴👍
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes Hərəkət igm
Faktisk ikke et dårligt spil... support ser ud til at være gået videre og glemt det... gider ikke snurre præmiehjulet, medmindre du lige starter ud, det eneste du efter det er et eller to niveauer under det du bruger.. i en nøddeskal er det ligesom et gammelt NES-spil, du trækker fra hylden og spiller nu og igen, men det er heller ikke i top 3 på den liste.... det ville være endnu en halvanden stjerne værd, hvis de ville bare ordne et par mindre ting, der er en stor smerte....
Re-edit: Okay, spillet bliver ved med at gå ned. Jeg genstartede min telefon og var i stand til at spille en online holdkamp, men jeg forsøgte at komme ind i spillet 2 gange efter det, men det går ned på tipskærmen, før du starter spillet.
Du bedragede folk og sagde, at vi kan spille online, når faktum er, at de IKKE er rigtige spillere, det var bare BOTS!!! Hvis jeg taber ud i 5s og taber tilbage til dit spil og fortsætter med at sløjfe det flere gange, bevægede alle andre fly sig ikke, som om de alle er sat på pause og venter på, at jeg vender tilbage i kampen. Det var alle dumme bots! I bedrageriske udviklere! Ikke underligt, at vi IKKE KAN tilføje venner og INGEN coms, fordi der ikke er nogen faktiske mennesker i spillet, der kan tale. De er alle bots med vores navne registreret i din database.
Siden den sidste opdatering har det ikke ladet mig se din video for at få den særlige præmie, så jeg vil bringe den ned med to stjerner til et 3* spil, hvis de løser det, og hvorfor ikke kan tale med supporten